Hayırlı geceler kızlar. Bundan 6 yıl önce Akdeniz anemisi olduğunu öğrenmiştim. Bir erkek evladım var. İkinciye yeni hamileyim. Bugün kan değerlerimde sıkıntı gördü doktor. ORAK hücreli anemi denilen bişey varmış. Akdeniz anemisi ile birlikte görülmesi çok şaşırttı doktoru. Dalak sorunu oluyormuş. internetten araştırdım bende. Doktor ilk bebeğimi nasıl sorunsuz doğurduğumu 9 ay nasıl sorunsuz hamile olduğumu sordu şaşırdı. Bugün kan verdim kan pıhtılaşmasi var mi diye bakacaklar pazartesi belli olacak inşallah. Başına gelen bilen var mi? Duanizda bana da yer verin olur mu🤲🏻