Fatma2525
Fatma2525 geçmiş olsun inşallah sağlıkla yanınızda olur en kısa zamanda korkmayın iyi bir hastanedeyse yoğun bakımda çok güzel bakıyorlar.
Benim bebeğim emme refleksini 40. Haftasına gekdiginde tamamladi ve taburcu olduk.
Bende sizin gibi sürekli sorardım ne zmn çıkacağız diye doktorlara göre üç Kural var yoğun bakımda kalan bebekler için
1.solunum sıkıntısı olmayacak kendi başına nefes alıp verebilecek
2.beslenmesi anneyi emerek veya ememiyirsa biberonla kendi emme refleksi ile yaparak anne bebeği besleyecbilecek destek almadan
- Bunlar sağlanıyordu ve bebek 2 kilonun ustundeyse sağlığı iyiyse taburcu edebiliyorlar ama tabi her bebek farklı yinede siz doktorlarinza sorun kendi bebeğiniz için zaten önemli olan sağlık durumunun iyi olması
Ve çok dua edin…sabırlı ve umutlu olun yanına girdiginizde ona masal anlatın ninni söyleyin oksayin ellerini tütün gozlerine bakın ve sürekli bebeğinizle güzel şeyler konuşun mutlu olun yanında o sizi hissedecektir 🤗