Simli gri bir elbise.aslinda yakasından belli olduğu gibi açıklar için üretilmiş ama çok beğendiğim için yakasını şal ile kapatıp giymiştim.cok şık ve asıl duruyor.cok.begenerek giydim düğünde.suan gelmiyor.dusunurseniz 230 a veririm kargo ben oderim