Anneler linç gelmeden hemen açıklayayım 🤭 Korunuyorum. Spiral vücut kabul etmedi çıkartmak zorunda kaldık. Çok olmasa da gece emzirdiğim için hap kullanmıyorum. Prezervatif ve geri çekilme ile korunduk hep. Regl 2 gün gecikti. Açıkcası hamilelik hiç düşünmüyorum. Doğum sonrasında düzensizlik oluyordu ama 7 ay geçti hala bu düzensizlik normal mi? Yoksa kan versem mi direkt. Ama şüphemiz hiç yoktu gecikme ve karnıma giren ara ara kramplar düşündürdü biraz.