kahvekokusuu benim kızım 21 aylık şuan , adedanın 2 yaş setini almıştım 18 aylıktan beri görüyor. Çok sevdi ilgisi var ama artık sıkıldı diyebilirim çünkü içeriği basit. Ben ilk adım setini aldım bence o daha oyun havasında materyali olduğu için daha güzsl bence onu almalısınız. Birde çocuğunuzun bildiği şeyleri defalarca göstermek bana saçma geliyor zaten çocuk sıkılıyorda. Bazıları yaşında kalsın falan demişte bence çok saçma, ne kadar ileri gidebilirse gitsin sonuçta kendi tercihi oturup da siz bunu öğren şunu öğren demiyorsunuz sonuçta. Zaten çocukların algısı çok açık. Benim kızım da gelişim testi yaptırdım ileri seviye de çoktı , ben şuanda 2 yaşa ait hiç bi şey almıyorum artık . 3 yaş alacağım . Puzzle hiç ilgisi yoktu mesela. Şuanda yeni yeni ilgisi oluştu . Puzzle alıyorum. Neyi seviyorsa onunla ilgilendiriyorum . Hiç bi şeye zorlamıyorum . Hiç tv izlemedi . Etkinlik bulmak zor oluyor . Sizin çocuğunuzun da kitaplara ilgisi varsa bence deneyin. 3 yaş alın mesela haftada 3 gün falan gösterin , bence en iyisini yapıyorsunuz . 3 yaşında çocuklar hafız olabiliyor yani düşünsenize kapasitesini. Bence ne verdiniz verdiniz. 6 yaştan sonra zaten hepsinin getirisini görürsünüz