Ilaydacimen0325- AylinAtlas16 ılık bir dul aldırabilirsiniz kıyafetlerini ince tutun birde ateş düşürücü calpol verin merak etmeyin aşı ateşi çok yüksek olmuyor bizimde hiç bir aşıda ateş çıkmadı ama 4.aydakinde çıkmıştı
Prensesannesi2022 AylinAtlas16 eklem yerlerine ıslak bez koyabilirsiniz calpol verebilirsiniz daha ince giydirin geçmiş olsun umarım uzun sürmez 😘
Busbus03 AylinAtlas16 of bizde de oldu ya dün aşı olduk hiç birinde olmadı hemşire sordu diğerlerinde oldu mu diye olmadı dedim o zaman bunda da olmaz dedi ama oldu 😪 calpol asla düşürmedi fitil verdim hemen düşürdü ve huzursuzluğuda gitti
Minnosveannesi Merhaba bizde dün 4.ay aşımizi olduk ateşi en fazla 37.5 oldu ateşi çıktıkça calpol veriyorum yüzünü yıkıyorum korkmana gerek yok endiselenme çok fazla çıkmaz sanırsam ama devamlı takip et tabiki