Mrvesn Selam, 2 aylık kızım ellerini sürekli ağzına götürüyor ve emmeye çalışıyor. Ellerini keşfediyor diye düşünüyorum ama ayına göre normal mi sizinkiler ne zaman başlamıştı? Açlıktan yapmıyordur değil mi? 😔
Defneninannesi Mrvesn Benim kzımda o dönemde başladı şu ara hat safhada :)) elini yumruk yapıp yarısına kadar ağzına sokuyor
Minaninannesii Mrvesn ellerini keşfettiği için artık eldiven kullanmamız gerekiyor benim kızım da öyle 3 aylık olucaz hatta bazen süt verirken araya elini sokuyor elini emiyor normal diyorlar ne zamana kadar sürer bilemiyorum
Mrvesn [bilinmeyen] rahatlattınız ya aç mı acaba diye düşünüp duruyordum. Benimki de emdikten sonra yumruk yapıp elini emmeye çalışıyor 😊
aysecengiz biz de ayniyiz :) çok komikler ama ya yarım yumruk yapıp sokuyor şapur şupur ses çıkartıyor 😊😊
sebnem bizde aynıyız aç tok olması değiştirmiyor. yumruğunu sokuyor öğürcek nerdeyse emzik veriyorum zaten bazen tutamıyor düşüyor sonr gene yumruk 😀 3 aylık oluyoruz cuma günü