aysima09865 arasındaki farkı tam olarak bilmiyorum ama gol d’un besin değerleri daha yüksekti biz ona göre almıştık, ve bizde kabız falan yapmadı her sabah kakasını yapardı gaz yapıyordu ama yedikten hemen sonra gazını çıkartırsan hiçbir sorun olmaz biz hemen gazını çıkartıyorduk hiç problem yaşamadık