Elisam16 Acemianne2807 memorial da dr Hakan Onur var çok memnun kalmıştım whatsap mesajlarıma hemen cevap veriyor sorularımı karşılıksız bırakmıyor muayene sırasında da çok ilgilenmişti doktor
Ozlem4338 Acemianne2807 batı Hastanesi’nde baran oguza gidiyoruz biz memnunuz ama memnuniyet kişiye göre değişiyor tabiki
Elisam16 Acemianne2807 ben geçen sene gidiyordum 350 TL’ydi şu an daha çok yükseltmiştir haklısın ama memnun kalmıştım