Normalde 3 yaşında başlanmalı diye biliyorum tuvalet eğitimine hatta çocuk alışamazsa ertelemek daha iyi olurmus travma olarak kalıyormuş sonra. sizin kızınızda şimdi halıyı falan kirletiyor diyorsunuz ister istemez sizin gerginliğiniz de ona yansıyordur o da farkındadır yanlış bir şey yaptığının ama bebek daha kendini suçlu hissetmesin olmuyorsa erteleyin derim bence