nrtn1234 en azından 6 aylık olana kadar yanınızda getirin bence.6 aydan sonra ara sıra getirir bakıcı.zaten 3 aylık bebek nereye çıkacak ki bizde evde salonda tıkılıp kalıyoruz nolcak sanki.bi oyun halısı alın,ev tipi ana kucağı tamamdır bitti gitti.