arada-mom geçmişler olsun. Eğer hasta olacacağınızı hissediyorsanız bir kavanoza 3,4 diş sarımsağı ezin veya rendeleyin, üzerine bal ve bir tane limonu sıkarak karıştırın günde 2 defa tüketebilsiniz. Hemde bebeğinize sizi emerken geçer ve şifa olur inşallah. Bende bebeğim minikken hissettiğim anda yapardım çokta faydasını gördüm. Hatta bu kürü yapmaya fırsatım olmazsa günde mutlaka 1 diş sarımsağı çiğnemeden yuttum oda çok iyi gelirdi. Denemenizi tavsiye ederim🙏🏻