Nasıl daha rahat bi anne olabilirim. Bebeğim 3 aylık ana onunla olan her şeyi aşırı takıyorum. Uykusunu mamasını her şey sanki tam olmalı. Bana aşırı alışık. Odadan çıktığım da bile fark edip ağlar. Ayağımda sallayarak uyur. Zaten çevrede herkes hep bir şey söylüyor. Yok sen alıştırdın. Yok böyle olmaz yani demek istediğim kendimi çok geriyorum, sıkıyorum ve haliyle bu bebeğime de geçiyor. Nasıl daha rahat, relax, akışına göre yaşayabilirim