Merhaba kızlar benim bir sorum olacaktı . Bebeğim 4 ay 15 günlük ve ortalama 3.5 aylıktan bu yana yabancılarda ağlıyor daha doğrusu şöyle benim yakın arkadaşlarıma gidince böyle ağlıyor onun dışında başka kişilere giidince hemen ağlamıyor. Yakın arkadaşlarıma gidince veya gitmese bile onlar ortamda olunca (özellikle hamile olan arkadaşım) ona bakıp bakıp ağlıyor ve şiddetli bir ağlama şekli bu kucakalrına aldıkları zaman gözümün içine bakıtor beni al diye. Çok üzülüyorum bu durma çünkğ her anımda yanımdalardı doğum sürecimde şimdi çalıştıkları için çok sık gelemiyorlar haliyle uzun aralıklı görüyor onları sizce bu neden olur ? 4 .5 aylık bir bebek neden böyle kişi ayrımı yapar