Daha öncede benzer bir post açmıştım. Kızımın ateşi çıkmıştı pazartesi gece ertesi gün doktora gittik. Kulak ve boğazında iltihap varmış. Antibiyotik ve dolven verdi. Akşamına ateşi çıktı tekrar şurup düşürmedi. Acile gittik serum takıldı bir daha çıkmadı ateşi şükür ama, burnu hala tıkalı öksürük devam ediyor. Fikir edinmek için yazıyorum kusura bakmayın balgam rengi yeşile döndü bugün artık düzelecek mi demek oluyor bilemedim. Öksürmekten uyuyamıyor. Doktora tekrar sordum 1 gündür de ventolin ve cortair buhar veriyorum. Odasında soğuk buhar da açık soğanı ikiye kesip başına koyuyorum. Cold mix damlatıyorum. Gündüz ıhlamur içirdim. Beslenmesi de güzel iştahı gitmedi. Daha fazla ne yapabilirim bilmiyorum. 🤷🏻♀️😕 kaç günde geçer acaba yakın zaman da bebeği böyle olanlar yazabilir mi