Efem123 Kızlar 1.5 sene oldu doğum yapali 2 hafta sonra ikinci doğumum olucak bugün muayene olurken yAni doktor karnıma bakarken ultrasonla dikis yerinede geliyo norml olarak bastırınca dikiş yerim ağrıdı sizce bu neden olabilir sizinnde oluyormu agri
Pnr22 Efem123 merhaba geçmiş olsun bebeginizi sagsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah genelde eskilerden sezeryan olanlar aman yaz kış üşütme sezeryan yerin soguk alırsa hep agrir ve öyle de oldu arada sezeryan yerim de acı oluyo 2.5 sene oldu ama
Pnr22 Alpinyo merhaba genelde kaşıntı kaşına bölgede içten bı acısı oluyo kışın öyle genelde usutmemek gerek