Arkadaşlar daha önce çok konu açmıştım oğlum 7 aylık otursmiyor kafasini yüz üstü uzandirgimda kısa süreli tutabiliyor diye nöroloji doktoru motobalizma bölümüne yonledirmisti orda soniclarimiz çıktı oğlumun vücudu proteini parcalayamiyomus 7 ay boyunca emzirerek oğlumu zehirlemisim 😓7 aydır hasta halsiz yeni teşhis konuldu hastalığı ölene kadar asla ama asla proteine dair hiç bir şey yiyemezmis bu zamana kadar protein ağırlıklı beslenip emzirdigm oğlum aylardır hasta hastane hastane geziyorduk özel mama kullanmaya başladık sebze meyveyi bile 10 yaşına kadar sınırlı bir şekilde yiyebilirmis bana diyorki ıspanak yapicaksin mesela 30 gr sınırı var tartıp yapicaksin 35 Gr istese bile vermiyceksin dediler bı anne olarak ben buna dayanayim oğlum yemek yemeği çok seven bir bebek perişanım çok kötüyüm hayatımda ilk defa bu hastalığı duydum lütfen yardımcı olun çevrenizde bu hastalığı olan varmı zihinsel bedensel yönden etkilermi ilerde bizi neler bekliyor ben olayın şokuyla doktara hiç bişey soramadsn ağlayarak odadan çıktım perişan haldeyim bı anne olarak oğlum yemek istediğinde onu aç bırakma düşüncesi beni şimdiden mahvediyor yardımcı olun lütfen 😓😓