Benim de bebeğim 3 aylık. O da bayadır hep öyle yapıyor. İlk anlarda sütüm tazyikli geliyor ama garip olan tazyikliyken yapmıyor sonrasında yapıyor. Normalde de (huzursuz olduğu anlarda özellikle) kucağımda bile kendini geri atıyor. Ben de bunu arayacaktım forumda sizin posta denk geldim.