mysa2 begonvilkokusu yüzde 95 benimde ıphone 6plus 6 sene kullandım yüzde 78di ıphone 11 nisanda aldım nasıl azaldı ben şok
3yasakadarsifirekran begonvilkokusu değiştir 7 kullanıyordum 70 e kadar düşmüştü sonra iyice bozuldu %100 dolduruyordum, 3 saate bitip kapanıyordu telefon sonra değiştirdim
RainOverMe begonvilkokusu 100 epey oldu bataryasını degıstırdım halen neden dusmedı kapasıte anlamadım bır ya da ıkı yıl garantı vermıstı bu arada. Anlamıyrm bazen erken bıtıyr bazen normal oluyor sankı cocukla ugrasmaktan takıp edemedım. Mahı yuksek batarya taktırırsanız ekran surenız uzar daha memnun kalırsınız
Askimizinmeyveleri mysa2 şarjı yüzde yüz dolmadan çıkartıyorsan canım ondan yapabiliyor hatta böyle olduğu için garanti kapsamınada girmiyormuş bende çok yaparım az bi dolsun işim varsa telde çıkartırım
mysa2 Askimizinmeyveleri yok canım özenli kullanırım diğerini daha hor kullandım yani 6 sene az mı 😀 bu çok çabuk düştü İOS 16 guncellemsinden şüpheleniyorum . Çünkü yüzde 20 dusmeden takarım yüzde 100 olunca çıkarırım telefon sarjdayken kullanmam felan . Youtube incelemeleri çok izlemiştim hangisini alsam diye bilincliyim 😀😀
Eloo005 Askimizinmeyveleri Araştırdığım da ıphone kullanma süresi şarj için 30-80 arası kullanmak gerekiyormuş yani %100 doldurmak önerilmiyor dedi bana apple destek.
ObirAnnnee Askimizinmeyveleri Malesef yanlış bilgi bu. Tam tersi pilin ömrünü azaltıyor. Şarj tamamen bitmeden ve tamamen dolmadan alınmalı, hele sabaha kadar bırakmak tamamen yanlış.
BurcuKucuk ObirAnnnee akıllı telefonlarda zaten şarj tam dolduğu zaman elektrik akışını kendi durduruyor.
ObirAnnnee Askimizinmeyveleri Ben ne bilem bacı ben icad etmedim ki 😂 Bu konuda uzmanların söylediğini yazdım ben.
anonimhanim_ begonvilkokusu ıphone 11 kullanıyorum 3 ay oldu alalı şuan %100 inşallah düşmez. Daha hiç yarım çıkarmadım şarjdan başlarda şarjdaykende oynamazdım ama şu sıralar oynuyorum. Bundan önce 7 kullanıyordum şarj olayı birmişti öyle olunca çok zor şarj aletiyle bitişik yaşıyorsun 😅