Sare07 Merhabalar hanımlar bebeğim 2 aylık her iki gözünde katarakt olduğu tesbit edildi ameliyat olacak doktor çarşamba günü göz incelemesi yapıp ona göre ameliyata karar verecek bilgisi olan va rmı nasıl bir süreç
Hepiiii Sare07 merhaba katarakt ameliyatı sürecini atlattınız galiba şimdi nasıl gözlük mü lens mi kullanıyorsunuz
Sare07 [silindi] evet yaptırdık bir hafta arayla her iki gözünden ameliyat oldu şu anda damlalarımız var onu kullanıyoruz birde gözlük aldık onu kullanmaya başladık sizde durum nedir tam olarak
[silindi] Sare07 çok geçmiş olsun. 1 aylıkken teşhis edildi. Önce acil dediler Ama sonra ışık aldığını fark edip bir ay sonraya kontrole çağırdılar