@Zeynep81 ben vermedim ve çok şükür bir sıkıntı yaşamadım emziriyorsan ksr bakma yanlış anlama canım, sık sık emzir emzirmek kadar güzel ilaç yok bebeklerimize ben öyle yaptım sık sık emzirdim gece gündüz ateş halsizlik vs gibi şeyler yaşamadık, şimdiden geçmiş olaun👼👶💝