Nursemom_ 1 yaş oda ayırmak için geç kalmışsın demişler :))) uzmanlar diyorlar ki ‘ilk 6 ay anneyle yan yana, sonrasındaki 6 ay ise (yani 1 yaşına kadar) anneyle aynı odada ama farklı yataklarda yatması en idealidir’ kızım 5 aylıktı beşiğinde uyutmaya başladım, ben de onun odasında yatıyordum, 8-9 aylıkken uyku gerilemesi başlayınca birlikte uyumaya başladık, yaklaşık 6-7 birlikte uyuduk, sonrasında yatağını büyütüp 1 ay daha onun odasında yattım ve çok kolaylıkla ayrıldım. Bu gibi düzen değişikliğinde önemli olan aniden olmaması. Eğer siz ayırmaya hazırsanız yavaş ve biraz zamana yayılan bir geçişle bebeğinizi kendi odasında yatırmaya başlayabilirsiniz