asaf2022_ anneyimben25 ay hepimizin mi çocuğunda var bu öksürük benim bebeğim de 7 ay 7 günlük 2 haftadır geçmedi öksürük
Sabriyecankaya1 Bende bugün mustela göğüs rahatlatıcı balmini aldım trendyoldan yorumlarına bakın isterseniz
anneyimben25 lanadelmiyav deneyeyim yarın hemen ya bide burun akıntısıda var sürekli burnunu yıkıyorum çocuğun uykuya dalması çok zor oluyo😞