Merhabalar bnm kızım 36+3 haftada doğdu solunum sıkıntısından dolayı kuvözde kaldı 20 gün yoğun bakımda hem mama hemde anne sütü aldı. Cumartesi günü taburcu oldu. Bugün 26 günlük oldu. ben sadece memeyle besliyordum üç gün gece gündüz hep ağladı bezide sadece bir kez kireldiği için doktorumuza danıştık bebek Ç doymuyor hem meme hemde mama olarak besleyin mama her iki saate bir dedi memeyide arada vermemi söyledi ama bnm kızım hiç doymuyor meme de bir saate yakın kalıyor ağzından çıkarttığım gibi çığlık çığlığa ağlıyor aranıyor. Mama veriyorum 90ml hazırlıyorum 50,60 cc de uyuya kalıyor mamadan 1 saat sonra yine acıkıyor durmadan aranıyor ağlıyor yine mama veriyorum öyle susuyor. 1 saat bir buçuk saate bir mama içmesi normal mi acaba ? Pazartesi konturolumuz var ozmn detaylı bi bilgi alırım yine ozmna kadar sizede danışayım istedim