Tazeanne1234 17 aylık erkek bebeğim var. Kendinden küçük ve büyğk çocuklara karşı çok sinirli saçlarını yolmak ellerindekilerini hep almak istiyor bağırıyor sürekli herkese yapmıyor ama bi yaptığını asla unutmuyor böyle bebeği olan anneler varmı
Hale007 Tazeanne1234 bizde böyleyiz.Yaramazlık yapınca hafif kızıyorum bana bağırıp iki elini yumruk yapıp sıkıyor 😁Kuüçücük yumrukları ile ne yapacaksa artık 🤦🏻♀️Benimle resmen çekişiyor
2-prensannesi Tazeanne1234 benim oğlumda 4 yaşında bazen aşırı sinirli oluyor özellikle inatlaşmaları istediği olmadığı zaman eşyalara vurması tüketiyor beni güzelce konuşup anlatıyorum tamam diyor ama devam ediyor 🤦🏻♀️
Nisa2121 Var biz. İstediği olmasa kafalama kendini atar. Isırır. Saçımızı çeker. Kendini sakinleştirmeyi bilmiyor. Sakinlestirelim derken daha çok sinirlenip bağırıp ağlar. Ergen bunlar ya inşallah geçer biz atak haftasindayiz😃