Selam kızlar, 9 yaşımdan beri saçlarımda pul pul deri dökülmeleri var tıptaki adı egzama. Çok doktora gittim ne kadar egzama şampuanı varsa kullandım geçmedi. Kına iyi geliyor diye yaz aylarında saçlarıma kına yakıyorum fakat kışın yakamiyorum yaş kaldığından dolayı hasta oluyorum dibim geldiği için de kendini tekrarlıyor bıktım usandım kasintisindan da görüntüsünden de var mıdır buna bir çare ?