Ekin-melek22 valla şimdi bı karışım yaptım evde olanlarla.(bal,tarçın,kuru elma,limon,rezene) sabah akşam içim bakım.iyi gibi.1,5 aya yakın olcak yaa ne gecmeyen oksuruk.boğulcak gibi oluyom yatarken ciğerler balgam topluyor cok.oda tıkıyor.astımım mı var dıye dusunmeye başladım artk.genetık bızde cnku.