Nsrnn21 var hiç bir şey yapmana gerek yok kendiliğinden geçiyor. Eğer ki çok aglarsa birazcik bastırın fıtığı daha fazla firlamasn. Sarma işlemi yapmanıza gerek yok.
Benim bebeğim aşırı ağlıyordu kendini yırtarcasına ben sargı bezi aldım günlük 1 saat sarıyordum sadece o kadar