Mizmizmyrtle Kızlar bugün bexsero olduk ilk doz sabah 11 de gün içinde hiç ateşi huysuzluğu vs olmadı çok şükür az önce baktım kafasında çok hafif ateşi var gibiydi duşa soktuk uyku öncesi bir de dolven verdim uyuttum ya acaba gece yükselir mi korkuyorum ben Tabiki bakıcam sürekli ama aşı ateşi tehlikeli olur mu ?
Eternity Mizmizmyrtle Vücut ısısı 38.2 geçmediği sürece şurup önerilmez. Duşa sokmanız yeterlidir. Korkmayın ateş yapar zaten vücut bağışıklık kazanıyor hastalığa karşı. 🌸
Deletedmom_45 Mizmizmyrtle hic korkma canim Allah’ın izniyle hicbise olmaz malesef menenjit aşısı baya ağır oluyo oglumunda bu ay var 3.dozu cok korkuyorum onu ne zaman vurulsa agrisi atesi oluyo kontrol ediyorum surekli ertesi gun hicbise kalmiyo bu gece cok onemli sadece 😍
uzaysmum Mizmizmyrtle aşı ateşi hastalık ateşi kadar kötü değil korkmayın 😊 takipte kalın, ateş yükselirse doktorunuzun söylediği ölçüde ilaç verirsiniz. Bize 2 aylıkken yapılan aşıdan beri 38i görürse yarım doz fitil verin diyo mesela
Mizmizmyrtle Deletedmom_45 biz de nimenrix ateş ağrı vs yapmadı ama bexsero ağır olabilir dedi hemşire bende korktum gece yükselerse diye saat başı kontrol etmek en iyisi 🥰
Mmdr Bende baslık actım ama kimse bakmadı bebegım suan 38 derece calpol verdım 3 saat oldu dusmedı dusda aldırdım bu arada saat ilerleyince endısede basladı verebileceğiniz tavsiye varmı
Deletedmom_45 Mmdr coraplarina limonu sık ve giydir canim ısı olunca cikart bide kac aylik ona gore fitil veya dolven verebilirsin ayına uymasi lazim sadece
Eternity Mmdr 38 derece vücut ısısı korkulacak bir ısı değildir. Duşa sokun, dikkat edin çok sıcak çok soğuk olmasın, iyice kuruladıktan sonra ince kıyafetler ile kalsın, bol sıvı tüketsin emzirme su vs ayına göre de değişir tabii. Panik yapmayın 🌸
uzaysmum Mizmizmyrtle böyle durumlarda mümkün mertebe ateş çıkmadan ilaç vermeyin vücudun aşıyla gelen hastalık mikrobuna alışmasına izin verin 🙏🏻
Eternity Mizmizmyrtle Şöyle ki bazen ters tepip vücut ısısı çok düşüyor bu sefer ısıtamıyorsunuz, o yüzden duş,ince kıyafet, bol sıvı , oda havalandırması yeterli, hastalık ateşi gibi değil 🤗
begonvilhg Mizmizmyrtle bizim de ilk dozda 38ustune çıkmıştı ateşi. Şurup verip yatırdım ama gece 2 saatte bir kalkıp ateşini ölçtüm. Herhangi bir yükselme olmadı hatta düştü şuruptan sonra ve bir daha yükselmedi canım. Zor bir aşı. Benim çocuğuma hiçbir aşı ateş yapmamıştı ilk defa bexsero yaptı.
Mizmizmyrtle begonvilhg ay evet bizimde bugüne kadar hiç ateşi olmadı hiç bir aşıda 14 aylık bakalım inşallah gece yükselmez bende şurup verip yatırdım
Deletedmom_45 Mizmizmyrtle nimenrixe gore evet daha agir canim bide doktor bu aşı icin dolven en iyisi demisti bende ondan veriyorum gecmis olsun şifa olsun minige 😘🥰😍
Mizmizmyrtle uzaysmum aslında vermezdim ama gece çıkar olurda uyanamam yükselir diye Allah korusun verdim evet vermemem gerekirdi ama korktum 🥺
Eternity Mizmizmyrtle Benim başıma geldiğinden söylüyorum, vücut ısısı 35 ve düşüyordu, çok korkmuştum açıkçası dedim bir daha asla vermem kafama göre. 1 saat ısıtamadım, bana yapışık kalmıştı 1 saat…