Eloo005 BihterZiyagil_ bizde Edremit 2 gün oldu 30-35’te yakıyoruz ılık evin içi çünkü yatak odamız güneş almıyor bu yüzden diğer taraflara göre az serin kalıyor
BihterZiyagil_ Eloo005 anladım bizim heryerden güneş alıyor gerçi birkaç gündür güneşte yok ama 😄 suan 22 derece
Hep_mi_uykusuz Eloo005 Evde kizima panduf giydiriyorum.sicacik her yeri birde otururken battamiye falan ortiyorum bazn ustumuze suanlik iyi ama bakalim gorecegiz