Aminekz geçmiş olsun enfeksiyon kapmış olabilir doktorunuza kontole gidin bir an önce. Benimde 1 hafta sonra ağrım çok olmuşu kontrolengittim dikişlerim açılmistı korkudan kalamadım hastanede eve geri döndüm agri git gide artınca 1 hafta sontası mecbur tekrar yattım hastanede enfeksiyon kaptıgı için 5. Gun dikis atıp göndermişlerdi çok zor günler Allah herkesin yardımcısı olsun annelik çok zor çokta kutsal ❤