mlssvtnsvr Kızlarr, bebekleriniizin doğum gününde ne giydiniz ? Ya ben karar veremiyorum kot ve gömlek mi ya da elbise tarzı bir şey mi ? Siz neler giydiniz ? Sanki elbise ile çok rahat olamam gibi 🤔
Prensannesi56 mlssvtnsvr tesettürlüyüm elbise giycem böyle abiye elbise abartılı 😁 prensesimin doğum gününü bir ay sonra yapacam inşallah
ebz09 mlssvtnsvr ben elbise dusunuyordum ama üstüme konsepte uygun bir renk giyip alta kot giyebilirim diye dusundum
Eslem2148 mlssvtnsvr ben kızıma salopet kırmızı etek almıştım kendime de kırmızı kadife etek tesettürluyum almıştım giydim kızımla kombin yaptık ikimizde kırmızı beyaz gitmiştik 😊
mlssvtnsvr Prensannesi56 ben evde yapıcam doğum gününü o yüzden biraz abartı kaçar sanki öyle allı pullu giyinsem zaten genelde çok spor giyiniyorum 😄
mlssvtnsvr ebz09 ya benim kızım hiç durmuyor, uzun elbise de ben sevmiyorum, etekle sanki yapamam, kot candır 😄
mlssvtnsvr lanadelmiyav kısa mı giydiniz? Ya bana yardımcı olacak kimse de yok annemler kayınvalidemler hep Türkiye’de o yüzden kızımla sürekli ben ilgilenicem, kızımda hiç durmuyor rahat edemem gibi 🤷🏼♀️😄
Prensannesi56 mlssvtnsvr bende evde yapacam kızımın elbisesi pembe rengarenk çiçekli balonlarda pembe beyaz gri yapacam masada full pembe olacak kendimde vizon yada açık renk elbise alacam
BarlasMomm mlssvtnsvr pasta ufleme aninda elbise giydim. Sonra degistirdim uzerimi pantalon triko giydim.