şimdiden geçmiş olsun. 2 aylıkken yaptırdım ben bebeklerimi. gayet kolay geçti çok şükür beklediğim gibi zor değildi. doktor da hareketlenmeden önermişti, 1 gecede iyileşir demişti öyle de oldu. 4. aya kadar en iyi zaman demişti. umarım yaptırdığınız kişi sargısız yapar, yeğenimden biliyorum sargıyla cok zorlandılar. karton bardak en iyi yöntem gerçekten çok rahat ettim ben. lokal mi olacak genel anestezi mi?