Merhaba hanımlar 5 yıl kadar önce bi konut kredisi kullanmıştım ona bağlı bana ek hesap açılmıştı kullandım ödemeyi 3 dönem geçiktirmiştim bankada dönüş sağlamadı avukata verilmişti avukat benimle diyaloğa girdi ve ücreti taksitlendirip ödedim şuan findeksten sorgulama yaptığımda tarihçedeki en olumsuz durum kanuni takip şeklinde görünüyor mevcuttaki konut kredim devam ediyor ama o dönemden beri hiç kredi yada kredi kartı talep etmedim şuan bi kredi düşüncemiz var kredi puanım 1321 görünüyor kredi çekerken bu kanuni takip olayı sorun yaratır mı bilgisi olan dönüş yapabilir mi ?