her türlü korunma yolunda olasılık var yine de en garanti yol spiral çünkü hem zararsız hem gebe kalma ihtimali daha düşük ben taktirdim ilk doğumumdan sonra gidip ana sağlığında taktirdim 5 sene sonra kendim çıkartırdım 2.gebeligim oldu onda da adetim başlamadan hemen gidip taktirdim ama özelde taktirdim adet oldugunda bu işlem daha kolay ama ben korktum bir durum olmasin diye🤭 adet olmadan hallettim 1 ay sonra da kontrole gittim hersey yolunda dedi evet hormonsuz olduğu için kanama fazla oluyor ve günü uzatıyor ama yapicak birsey yok Allah bu şekilde de nasip ederse bas üstüne ben onlemimi aldım gerisi Allah tan