Memeden keseli 1 hafta oldu ilk iki gün meme için ağladı şuan uyumamak için ağlıyor 3 gündür bu şekilde peşinden odaya gittiğimde oldu ordada mızmızlanıyor gündüz uykusunuda bıraktı . Napıcam bilmiyorum ağlayarak bizi tv olan odaya götürmek istiyor bizde gitmedik dün ağlaya ağlaua uyudu çözüm bulan var mı yarım saat sürüyor aşırı ağlaması