Esmmstf2016 Kizlar benim oglum 16 nisan doğumlu suan 5 ay 1 günlük oluyor ama benim bu hesaplar kafami karistiriyor bebegim 6 ay icindemi oluyor meme+mama gidiyoruz simdi bebegime kac numara mama almam gerek
Ozge_AyazEfee Esmmstf2016 5 i doldurmuş, 6 dan gün almış. Bence altıyı doldurunca 2 numara mamaya geçmelisiniz. Zannımca 🙄
MuhammedAmine Esmmstf2016 6. Ayın içinde bebeğiniz 6 aylık değil 6. Ayına girince vermelisiniz 2 numara mamayı
Esmmstf2016 sila bebevita kullaniyorum aslinda kullanmasamda oluyo yatmadan veriyorum genelde 3 olcek bazi gunler vermiyorum bile
kiliclar 5 ayı bitmiş canım senin halen 1 numara mama vermen lazım 16 ekimden sonra 2 numara verebilirsin bende veriyormu mama aptamil içiyor benimkide bağışıklık için iyi diye ona başlamıştım çok şükür hakkatten iyi geldi