Bsraaakrs bende iki gün önce tahlil verdim canım. Zaten öncesinde de ara ara 1 ay ilaç kullanmışlıpım vardı. Benimde hızlı çalışıyor. 70 kiloyla doğum yaptım bebeğim 7.5 atlık ve ben 53 kiloya düştüm. Sonuçlar çıktı yine hızlı çalışıyormuş. Bende şaşırdım durumuna. Tahlillerini başka doktora da mı göstersen. Bende endokrine gideceğim