Sahrabalam benim 13 aylık oğlum da öyle ben de korkup doktoruna sormuştum maşallah güzel besleniyor ve ishal yoksa sıkıntı yok demişti artı olarak bizim de her yemekten sonra tuvalete gitmemiz gerekiyor demişti fakat işlerden zaman bulamıyoruz böyle çocukların bağırsak kanserine yakalanma riski de çok az oluyor demişti ☺️