momandad_16 https://imgyukle.com/i/JuELD6 https://imgyukle.com/i/JuEjry Tırnağı kırılmış alttan gene tırnak çıkmış bu mantar mı bi kaç haftadır dikkatimi çekiyordu ama alttan tırnak çıkmasına şaşırdım ne yapmam lazım bilen var mı
momandad_16 Berenpinar götürücem de götürene kadar yapabileceğim bişey var ım ne bu siz biliyomusunuz
ezgsr momandad_16 hayır hayır mantar değil el ayak hastalığının bi semptomu gibi düşünün ağrısız acısız yapabiliceğiniz bir şey yok bi sorun da olmuyor instagramda doktoranneninblogu var o öne çıkanlarında anlatmıştı bakabilirsiniz