Benim oğlum 4 aylık ben üç hafta önce yaptırdım doktorun adı Esat Ak aşırı memnunum sadece ilk gün ağladı hiç huysuzluğu olmadı ne kanama şişme geçen haftada kontrole götürdüm aşırı iyi ve ilgili bir doktor çokta kibar orada çalışan bir hemşire tanıdığımıza da sormuştuk direk onu önermişti gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz üroloji bölümünde