Elinasil İlk atağa girdik bir türlü uykuya dalamıyor sürekli mırın kırın yarım saat uyutmya çlşıyoruz 5 dakkada uyanıo çıldırıcam
MomofGok Elinasil 5.ay gerçekten en zor aylardan. herkes 4.ay atağı kötü diyordu ama 5.ay bence daha zordu. Sonuç olarak geçiyor biraz sabırlı olmak gerekiyor bu atakların hepsi bebeğinizin büyüdüğü anlamına geliyor. Büyüdüğünü düşünüp kendinizi motive edin ve eşinizden mutlaka destek alın.
Beyza3446 Sabır… bunların hepsi geçecek ataklar çok kötü benim bebeğim 4 aylık oldu hala uyumuyor hala aynı günlerdir uykusuzum gündüz hiç uyku yok hep ilgi akşam uyku yok ne yapsam bilmiyorum ama ilk zamanlara göre bi tık daha rahat oluyor insan hele o zamanlar gaz varken kendimi aşağı filan atmak istiyordum siz düşünün en koşa zamanda geçecektir 💖
Cgltz 56 günlüğüz.. 3 haftadır aynı durumdayız. Gece gündüz uyku yok Huzursuzluğu da cabası. Oturarak emmiyor. Uyanık bir şekilde yatmıyor, kucakta ve ayakta olmak istiyor. Bitecek mi bu zamanlar diye gözlüyorum
Elinasil Cgltz gece uykusuna 3 te giriyor 5 saat inan uyutmaya çalşıyoruz kısır döngü gibi tam uyuucak bu sefer acıkıyor yok gazı oluyor sil baştan kaç akşamdır böyle. Gündğz desen hiç derin uykusu yok yarım saat uyu uyan uyu uyan valla psikolojim bozuldu
smahsen Tam olarak 3 gündür yaşadığım seyler asla uyumuyor uyusa bile 10dk 20dk sonra ağlayarak uyanıyor. Ataklar bu kadar erken başlamayaydı iyiydi 😢