Bebekleriniz konuşuyor mu? Bu aralar farklı gözlemlediğiniz bir şey var mı? Neler yapabiliyorlar?
benim gözlemlediğim , bebeğim acıktığında anne mama diyor , bayağı konuşuyor bu aralar ve buzdolabının önüne gidip canı ne istiyorsa ver diyor. Ayrıca oyuncak bebeğini beşikte nenni söyleyerek uyutup oyuncak biberon ile ona mama yediriyor şakadan 🙈 yani oyun kurmaya da başladı