Redeva Canım kadınlar merhaba. Çaycısından memnun olan, memnun olmayıp keşke şunu alsaydım diyen, aslında memnunum ama şu özelliği olsaydı/olmasaydı diye düşünen, marka model önerebilecek olan var mı?
Aysenur3440 Redeva 7 yıldır kullanıyorum sorunsuz kesinlikle tefal paslanmayan celik olanından fiyatı biraz pahalı 4500 civarı nette ama bence ömürlük
sugacemds Redeva homend kullaniyordum ama cabuk bozuluyor ki bizde cok cay demlenmiyor. Tefal’in çelik modeli evet pahali ama gercekten evladiyelik