alisinannesi63 Bebeğim 2 ay 18 günlük. Anlında hep kıllar var saçının içine kadar devam ediyor hatta kulaklarında da var başka yerde yok. Eşimde bende tüylü insanlarda değiliz ? Dökülüyor diyorlar ama sizinki böyle olan varmı ne zaman döküldü ?
Alparslan616161 alisinannesi63 yüzündekiler döküldü de 7 aylık kulaklarında kaldı onlarda yavaştan dökülmeye başladı odama getirdiklerinde de ilk sütümü yüzüne sürdüm ince kaşlı olsun diye öylede oldu
Pediatrihemsiresianne Bir kısmı dökülüyor canım 6aya kadar bayağı belirgindi siyahtı da şuan 10+24 üz dökülmeyenler de sapsarı oldu güneş falan vurunca belli oluyor 😂
alisinannesi63 Pediatrihemsiresianne maşallah darısı bize. Oğlum buğday tenli anlı kıllardan dolayı kapkara görünüyor 😁
Pediatrihemsiresianne alisinannesi63 benim oğlan da bayağı koyu tenli gibiydi sonra akpak bir çocuk oldu tüyler sararınca andnsnsjaksksk
alisinannesi63 Alparslan616161 sütüm yoktu ilk 2 gün, bide sonrasında sezeryan acısıyla ağlayarak emziriyordum hiç aklıma gelmedi 😁 bide kaynanamım yaptığı saçma sapan hareketlere sinirlenmekten çocuğun yüzünü kılını düşünmeye zaman bırakmadılar 😒
alisinannesi63 Pediatrihemsiresianne darısı bana 😁😁😁 acayip koyu duruyor ama yaa yanaklar akpak dediğin gibi ama anlı 😁😁
Alparslan616161 alisinannesi63 doğrudur benimde azdı ertesi gün duş alınca indi bi damlada olsa yetiyor zaten ☺️ kaynanalar sıkıntı bnm yanımda eşimin halası kaldı ama kaynanamn kalmasını isterdim annemden farkı yok melek gibi hani gelin kaynana gibi arkadaş gibi samimiliğimz vardır şükür
alisinannesi63 Alparslan616161 benimde öyleydi kaynanam ama çocuk doğunca çocuğumu baya sahiplendiler beni dışladılar kucağıma bile doğru dürüst vermiyorlardı saçma sapan şeyler içirdiler çocuğuma mama verme pınar süt sulandırım onu içir diyorlardı