Sedakaplan Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık 8 günlük salyaları bayağa akıyor ben normaldir diye düşünmüştüm instagram da bir fenomen onun çocuğu da bi 15 gün falan büyük benimkinden kendi çocugu için salyalarının aktıgını ve dişlerinin galiba çıkcagını söyledi öyle bir durum söz konusu olabilir mi
MuhammedAmine Sedakaplan tükürük bezleri çalışmaya başladığı için salyaları akıyor her bebek o aylarda öyle
Aysegolcuk_ Sedakaplan benim bebeğiminde salyası çok akıyor elleri hep ağızında bende şüphelendim acaba dışı mı çıkıyor diye 3 buçuk aylık