Bende miyop+astigmatım liseden beri lens kullanıyorum 10 sene oldu ilk zamanlar takarken çok zorlanmıştım ama sonra alışıyorsun takınca dünya varmış diyosun bence çok büyük rahatlık ben gece çıkarıyorum sabah takıyorum o biraz can sıkıcı keşke hep gözlerimiz böyle güzel görse ama napalım ben ayrıyetten gözlükte almıştım göz doktoruna gittiğinde hem gözlük hem lens için numara yazmasını rica edersen yazıyo doktor gözlüğü bazen evde kullanıyorum yada lensim gittiğine alana kadar takıyorum