Elin34 Merhabalar 7 ay 20 günlük bebeğim var şuan emekliyo ve 1 haftadır da tutunarak ayağa kalkıp ayakta duruyo bir yere dayanarak. Bana göre çok erken geliyo normal mi bebeği böyle olan var mı
Bbannesi Elin34 benimki de 8 ay 3 günlük dediğiniz tarihlerde aynı sizin gibiydik, biraz erken diyolar, çok hareketli mi sizinki de
Dunyamsensn2008 Elin34 Benim oglumda o aylar ayakta duruyordu 8 buçuk aylıkken kendi başına yürüdü bir sorun olacağını sanmıyorum güzel bişey bence
Bbannesi Elin34 bizimki de öyle oyuncaklardan çabuk sıkılıyo, tutunarak yürürse tamam dicem artık yürüyecek
atlasinannesi2 7 ay 27 günlük yaklaşık 15 20 gündür aynı şekilde koltuğa tutunup ayağa kalkıyor hatta kenarlarda yürüyor banada erken geliyordu ama normal demek ki 😍
Poyrazin_annesii Bızımkıde 7 aylıkken emekledı. 7 ay 20 gunlukken flnda kalkmaya basladı koltuktan beşikten fln
Elin34 Dunyamsensn2008 maşallah 🧿 8 buçuk aylık ve yürüdü demek 😁bizim oğlan da öyle olacak sanırım 😊