Nimetdogann Dg201923 sabah 9 gibi kalkıyor üst baş değişimi kahvaltı ev toparlama beslenme hazırlığı derken öğlen oluyor yarım gün oyun grubuna gidiyor Şuan temel renkleri Türkçe İngilizce 10 a kadar saymayı temel şekilleri üçgen kare gibi biliyor sosyal iletişimi oyun grubundan sonra çok çok iyi olmaya başladı tek engelleyemediğimiz evde haşin oyunlar oynamayı çok seviyor çocuk diyip geçiyoruz ama kreşte çok şükür kimseye karşı zorbalığı şiddeti yokmuş bu beni mutlu ediyor şimdilik gelişimi çok iyi çok şükür sizin merak ettiğiniz neler ona göre cevaplayalım :)
Miniktirtillarim Dg201923 31 aylik canim. Krese ve ya oyun grubuna hic gönderemedim maalesef. 8 en gec 8.30da uyaniyor kahvaltisini birlikte hazirliyoruz kendisi seciyo ne yemek istedigini ki zaten cok biseyde yemiyor 🤦♀️ sonrasi bi oyun kurma peşindeyiz. Ayakkabi kutularini ve kargo kutularini beyaz kagitla kapladim büyüklü küçüklü iste sari topu sari delikten at bunu buyuk kutuya ay bunu kucuge at vs gibi. Onun disinda bale videosu aciyorum bayiliyo onlara bende dans edeyim diyo giyiyo etek elbise ne varsa ayi gibi dans ediyoruz 😀 legolariyla oyuncak kopegine bebegine falan ev yapiyor. 6ya kadar düzgün sayiyor sonrasını karistiryor ama 10a kadar bi sekilde gidiyor 😀 9lu sekilde gayet rahat cumleler kurabiliyor yani uzun uzun konusuyoe sevdigi 1-2 sarki var onlari soylemeye calisiyor. Yazi tahtasina bi resim ciziyorum onun aynisi cizmeye calisiyor falan. Koltuk tepelerinde zipliyor hala ondan gic vazgecmedi elinde bi minik sandalyesi var heryere onla gidiyor ki rahat rahat karistirsin her yeri diye 😀😀 sticker kitabı aldim mesela deniz anasi nerde olur bunun sayfasini bul yapistir diyorum Ya da pizzanin uzerinde neler var onlari yapistie tek tek diyorum falan ogle uykusu 1.5 saat kadar yapiyor. Gunde 1 kez film izliyoruz su siralar noel filmlerine sardi genelde onlarin animasyonlarinu izliyoruz kisa filmler var mesela Angela’nin noeli gibi falan seviyoruz oyle seyleri 😀 Kare yuvarlak kalp vs bu sekilleri biliyor küp oyunlarindan ezberlemis onlari. İngilizcede kirmiziya reddd denir diye dolaniyo evde o kadar 😀😀 oyun hamurlari ile hayvanlar yapmaya calisiyoe bi bi ahtapot diyor ama asla benzemiyor falan 😀😀 Kitapları cok seviyor surekli bi masal anlat bana modunda artik uydurmasyon bisiler anlatiyorum. Aksam bu saatler gibi en gec 10.30da uyumus oluyor. Terasim vae genisce hava guzelse akulu arabasi ile turluyor agaclari bitkileri cok sever gende günlük su vermeye ya da bakmaya cikarim onlara mutlaka onlarla oynar anne topragi pislenmis diye cikan otlari temizler onlara su verir onlarla konusur Simdi yarin 40 günlük olacak mibik bi kizim daha var evde surekli ben ablayim modunda geziyor. Agladigi an doktor setibi getiriyor dur ben bi tedavi edim kardes cok aglamis diyor 😇
M_M 8 de uyanıyor genelde. Taa akşama kadar evin altını üstüne getiriyor. Gün içinde en ufak şeye bile ağlamalar, çığlıklar. Hastalıklardan dolayı kreşe göndermiyorum. Oda sağolsun burnumdan getiriyor