Bende ıdrar yolu enfeksıyonu olmusum ama soyle durum var ogluma hamıleyken bılmıyodum hamıle oldugumu 2 haftalıkken ıdrar yolu emfeksıyon olmustum sımdı de korkuyorum endıselıyım valla ama nasıp hayırlı olsun sızede bende hamıleysem arkadas gıbı buyuyecekler artık😊